Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Eelkõige USA rikastele ja edevatele ehitatud Hummer H2 läks lõbusalt kaubaks ka mujal maailmas kuni majanduskriis kõigile korraga aru pähe lõi, müük toppas nagu vastu seina ning Hummeri kaubamärgi omanik General Motors (GM) käis koguni korraks pankrotis.
H2 lugu algas siis, kui American Motors lasi 1990ndatel vabamüüki tohutu sõjaväeauto Humvee tsiviilvariandi Hummer H1. 1999. aastal margi õigused saanud GM haistis turgu odavamatelegi mudelitele. 16 kuuga loodi suurte pikapite-džiipide agregaate kasutades H2, mis ronis üles 40 cm astmest, ületas 40 cm läbimõõduga palgi ning läbis 50 cm veetakistuse. Elektrivintsi sai kinnitada nii ette kui ka taha. Raamil auto sai raske ja janune, kuid alghind oli kaks korda madalam kui H1-l (alates u 50 000 $). H2 ja pikapit H2 SUT toodeti üle 150 000.
H1, H2 ja pesamuna H3 olid surmtõsised maastikuautod, millest enamikku kasutati siiski niisama laiamiseks, mida kinnitab kas või H2 hullumeelselt tuuninud omanike rohkus – rattad olgu vähemalt 26tollised ning ükski kroomkaunistus, lisalatern ega kerelaiend pole liiga vulgaarne. Küllaga leidub aga ka üsna originaalseisukorras autosid.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.