Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Panustati hoopis julgemale disainile, kui oli samal ajal müügil olnud kolmanda põlvkonna paksukesel RXil. Teravate nurkade ja voltidega NXi iseloomustati kuue aasta eest ka kui uue kosmoseajastu autot, hiljem järgnesid teisedki sama stiiliga Lexused, nii et NX ei mõju õnneks liiga ekstravagantsena.
Tehnikaga käidi Lexusele juba tuttavat rada, kapoti all on enamasti hübriidajam ning sõitjateruumis palju luksust.
Ehkki sõnu tehti NXi esitledes palju, ei ulatunud kasutusomadused päris samale tasemele kui „saksa kolmikul“ ning võrdlustestides tõdeti enamasti, et Lexusel on liiga palju väikeseid möödalaskmisi, et tippu tõusta. Töökindlusega on asjad vastupidi: Lexuse linnadžiip on terviklikult usaldusväärne auto, mille kulukaid tüüpvigu ei pea tõenäoliselt veel palju aastaid pelgama. Küll on tehtud paar ohutust puudutavat tagasikutsumist.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.