Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kaks aastat pärast sedaan-S-klassi esitlust tõi Mercedes-Benz välja selle kaheukselise versiooni. Pikalt toodetud SLC järglaseks mõeldud SEC tuli ainult kupeekerega ning see tehti sedaani lühendatud platvormile, kasutades samu disainivõtteid ja sarnast interjööri. Erinevalt neljaukselisest vennast pruugiti kupeel aga ainult V-8-mootoreid ja automaatkäigukasti.
Lisaks Mercedese tippmudeli iseenesestmõistetavale kvaliteedile ning mugavusele oli SEC trumbiks disain. Väärikat ja majesteetlikku kupeed on nimetatud ka sõjajärgse aja üheks elegantsemaks autoks.
Ainult V-8-mootorid
Esialgu müüdi SEC-d põhiolemuselt vanade tuttavate 3,8- ja viieliitriste jõuallikatega, kuid ajastu märgina modifitseeriti nii neid kui ka ülekannet ökonoomsuse ja vähemate heitmete nimel. Tulemusena lubati, et kütusekulu vähendati lausa 25 protsendi võrra. Tänapäevases mõistes pole SEC muidugi mõista üheski tsüklis ega arvestuses säästlik.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 14, juuli 2024
Kõik selle ajakirja lood