Suur lugu

Kasutatud Opel Insignia B: kvaliteetne ja ilus, aga siiski paari tüüpveaga

Õnnestunud on nii kasutusomadused kui ka töökindlus. Insignia paljude võitude hulka kuuluvad näiteks 2018. aasta Eesti aasta auto ja Tekniikan Maailma 2018. aasta parima talveauto tiitel. Fotod: Pille Russi ja tootjad

Teise põlvkonna Insignia oli viimane General Motorsi Opel, järgmised tehti juba prantslaste ja PSA/Stellantise juhendamise järgi.

Geeniuse tellijale

Rubriiki toetab

Kuigi eelmise kümnendi Opelid olid igas mõttes tipp-topp autod, ühed paremad, mis Opel üldse kunagi teinud on, ei ostetud neid ikkagi piisavalt. Pika ajalooga, aga kaua pankroti veerel kõlkunud margi päästis lõpuks väljasuremisest PSA, praeguseks Stellantis. Opel läks prantslaste omandusse 2017. aastal ning Insignia oli viimane uus General Motorsi platvormile ehitatud Opel. Näiteks samal aastal turule tulnud Grandland on juba Peugeot 3008 sõsarmudel.

Opeli vastupidavusega seoses kohtab aeg-ajalt ikka veel eelarvamusi, kuid teise põlvkonna Insignia võiks suure osa neist lõpuks ümber lükata. Näiteks üllatas see 2021. aasta Saksamaa tehnoülevaatuste statistikas, tõustes uuemate autode seas teisele kohale. Insignia töökindlus ongi kõrgest klassist, ehkki eelmisel aastal langes see sama tabeli paremate seast õlilekete tõttu välja ning mõni tüüpviga on veel ilmnenud.

Ilus ja rohke varustusega

Selle põlvkonna Insignia tehti Opeli väljatöötatud Epsilon II nime kandvale platvormile, mida kasutavad veel mitu Ameerika ­autot ning näiteks teise põlvkonna Saab 9-5. Eelkäijaga võrreldes kasvas Insignia 5,5 sentimeetri võrra pikemaks, aga veel olulisem on, et teljevahele lisandus üle üheksa sentimeetri. Opel lubas, et tänu sellele on tagaistmel jalaruumi rohkemgi kui veel suurema klassi autodes. Tegelikkus päris nii roosiline ka ei ole, ehkki ruumikas on see Insignia tõesti.

See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:

Tutvumishind!

Geeniuse tellimus

  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.

8.99 € 1 € / kuu

Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.

Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu
Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 1, jaanuar 2023

Kõik selle ajakirja lood

Kasutatud autode ülevaadete andmebaas

See siin on kõige suurem eestikeelne ülevaade kasutatud autodest. Aastate jooksul on siia kogunenud erinevatest mudelitest 321 Autogeeniuses ja Autolehes ilmunud artiklilt. Sind huvitava mudeli leidmiseks kasuta allolevat filtrit:

Auto24 laen

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.