Rubriiki toetab
- Vali kasutatud või uus auto Autoportaalist!
- Võrdle pakkumisi kuumaksu järgi
- Lisa kuulutus TASUTA
Esimese põlvkonna Saab 9-5 oli erakordselt pikaealine: seda esitleti 1997. aastal ning tootmine lõppes alles 2010. aastal. Seevastu teise põlvkonna 9-5 eluiga jäi väga napiks: esimesed autod valmisid 2009. aasta lõpus, kohe pärast seda müüs General Motors Saabi Spykerile maha ning juba 2011. aastal kuulutati välja pankrot. 9-5-le ja ka Saabile kui sellisele tõmmati joon alla.
Mõneti üllatavalt toimus 9-5 puhul arendustöö veel peaaegu viimase hetkeni, lühikese aja jooksul toodi välja universaalkere, muudeti vedrustuse seadeid, lisati varustust, mootoreid ja timmiti seniseid jõuallikaid säästlikumaks-keskkonnasõbralikumaks.
![](/app/uploads/sites/4/2021/12/cbfe746015c6de134c23414e7d57def9-scaled.jpg)
Pruugitud 9-5 ostja esimene mure on tõenäoliselt see, kas haruldasele autole, mille tootjat enam ei eksisteeri, varuosi saab. Esindus ütleb, et saab ikka, kuigi teinekord tuleb natuke oodata, ning lisab veel parema uudise, et tegu on töökindla autoga, mis küsib varuosi väga harva.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.