Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kuigi enne tootmise algust presenteeriti Model 3 kui odavat ja taskukohast elektriautot, mis võiks kõigile kättesaadav olla, kujunes müügihind märgatavalt kopsakamaks. Sellest hoolimata broneeriti neid tohutul hulgal ning Model 3 tõusis peagi maailma populaarseimaks elektriautoks – 2021. aastal ületas müügiarv miljoni piiri. Nüüdseks on neid müüdud juba üle 1,5 miljoni.
Tõhus PR-töö, kõrgtehnoloogia, minimalistlik, ent suhteliselt luksuslik interjöör, nägus välimus ja superautole kohane kiirendusvõime on aspektid edu taga, hoolimata sellest, et Tesla koostekvaliteet ja töökindlus on jätnud soovida. Viimastel aastatel on Model 3 populaarsust kasvatanud tõik, et Tesla on auto hinda tugevalt langetanud. Omanikud hindavad oma Teslat üldiselt väga kõrgelt.
Kesine koostekvaliteet
Sarnaselt Tesla varasemate mudelitega on Model 3 modernse ja voolujoonelise disainiga. Iluvõre puudub, ukselingid on uputatud keresse, rohke klaaspind klaaskatuse korral loob väga avara mulje. Paraku on panoraamkatus küllaltki õhukesest klaasist ning harvad pole juhud, kui sellesse tekivad kere paindumise tõttu mõrad.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2024
Kõik selle ajakirja lood