Tourbillon, auto, mis ristiti kellamehhanismi järgi, peabki tulema uhkete kelladega. See tähendabki puhtmehhaanilist näidikuplokki, mis loodi koostöös Šveitsi kellameistritega. Veebispekulatsioonide järgi võib säärane näidikuplokk maksta sada tuhat eurot Bugatti Tourbilloni neljamiljonilisest koguhinnast …
Titaankorpusega taies kinnitub roolisambale ja on juhile rooliratta asendist sõltumata alati perfektselt näha, sest rooliratta kodarad kinnituvad roolisambale näidikuploki taga. Kesksel kohal on näidikuplokis kuni 550 km/h lugev spidomeeter, kuigi Tourbilloni tippkiiruseks on esialgu öeldud „vaid” 445 km/h.
Spidomeetriga sama ruumi jagab kuni 10 000 pööret lugev tahhomeeter. Tähelepanelik vaataja märkab spidomeetri all minidispleid – see kuvab kiirust ja käiguvalitsa asendit.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr 15, september 2024
Kõik selle ajakirja lood