Pankrotid, tööpuudus, lõputu hinna-, intressi- ja maksutõus … Lihtsa palgatöölise elu muutub iga päevaga aina raskemaks ning uue auto ostmine on paljude jaoks seetõttu kõige viimane mure. „Kõrgluksuse segmenti see ei puuduta. See elab oma elu,” kinnitab aga Lamborghinisid ja Volkswageni grupi teisi sport- ja luksusautosid müüva Auto 100 juht Jussi Pärnpuu.
Ferrari Eesti esindusel Scuderia Tallinnal on tänavu olnud veidi rahulikum elu kui mullusel rekordaastal, kuid seda suuresti seetõttu, et enamik riiki eraldatud autodest on juba maha müüdud, nendib firmajuht Torsten Kihlman. Lähiajal antakse ostjaile üle ligi 10 uut, peaaegu 500 000 eurot maksvat (hind algab 400 000 kandist) poolmaastikuautot Ferrari Purosangue.
„Päris tore on, et meil hakkab tekkima neid, kel on mitu Ferrarit,” kiidab Kihlman kollektsionääride arvu kasvu. „Paar aastat tagasi oli Eestis võib-olla kaks sellist inimest. Praegu on juba kümmekond.”
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 14, juuli 2023
Kõik selle ajakirja lood