Lammutuse varuosanõudluses valitseb sesoonsus, ütleb Vääna Autolammutuse juht Sven Kimmel. „Näiteks ilma soojenedes hakkavad minema kliimaseadme pumbad. Sügisel, kui sajud kohale jõuavad, klaasipuhastisüsteemi osad. Talvel sõitjateruumi ventilaatorid, akud ja muidugi ka keredetailid, sest libedaga sõidetakse autosid katki. Ja kevadel, kui hobiautosid hakatakse korda tegema, küsitakse nende kõige erinevamaid osi. Nii et tööd jagub kogu aeg.”
FenderNet OÜ tegevjuht Meelis Jakobson märgib, et neil on sesoonsuse mõju kõige rohkem tunda rehvihooajal, kui otsitakse teise rattakomplekti jaoks velgi, ja suve alguses, kui ilmad lähevad soojaks, tahetakse konditsioneeriga seotud osi.
Üldiselt nõutakse ja muidugi ka pakutakse autolammutustes kõige rohkem ikka rahvaautode varuosi, sest neid on lihtsalt nii palju. Vanale autole tahetakse kõike alates piduriosadest kuni mehaanika-elektroonikani, uuemad, mis veel ei lagune, vajavad autolammutusest abi pigem liiklusõnnetuse tagajärgede likvideerimiseks.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, september 2024
Kõik selle ajakirja lood