Kui auto läbisõit oli 1500 kilomeetrit, hakkas armatuurlaual põlema kollane tuli, mis teatas, et tahmafilter on täis, kurdab Autolehe kauaaegne lugeja (nimi toimetusele teada) ebameeldivat üllatust, mis tabas teda mullu ostetud Kia Sportage’i roolis.
„Kohalikust esindusest soovitati sõita linnast väljas pikemat maad, mootori pöörded peaks olema 3500 p/min. Sai nii tehtud, sõitsime 80 km. Ja tuli kustuski. 500 km pärast kordus kõik. Jälle sama toiming ja saime tule kustu. Nüüd aga juba kolmas kord!” on 1,6-liitrise mootoriga linnadžiibi omanik nördinud.
„Tekib küsimus, miks müüakse Eestis selliseid uusi autosid, mis on mõeldud sooja kliimasse. Suurte mootoripööretega sõites tõuseb bensiinikulu küllaltki kõrgeks ja enam ei ole tegemist ökonoomse autoga,” kurjustab ta ning lisab, et viis märgutule kolmanda süttimise peale auto kohalikku esindusse, kus filter põletati tühjaks ning märgutuli saadi taas kustu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 2, jaanuar 2024
Kõik selle ajakirja lood