Rubriiki toetab
- Vali kasutatud või uus auto Autoportaalist!
- Võrdle pakkumisi kuumaksu järgi
- Lisa kuulutus TASUTA
Teise põlvkonna CLS põhines E-klassi Mercedes-Benzil nagu eelkäijagi, kuid varasemaga võrreldes tehti mitu põhimõttelist muudatust. Kui varem ei pakutud CLSile näiteks väikseid mootoreid, siis nüüd sai see reasneljase diisli, keretüüpide valikusse lisandus universaal. Muud muudatused olid ootuspärasemad ning käisid käsikäes paari aasta eest mudelivahetuse läbi teinud E-klassil nähtuga.
Ehkki kõige nimetatu eesmärk oli CLSi ostjaskonda laiendada ning autosid rohkem müüa, jäi teise põlvkonna populaarsus esimese omale alla. Kaubaks läks neid vastavalt u 80 000 ja 94 400. Eks üheks põhjuseks on kindlasti tihenenud konkurents: sarnaseid kupeeliku joonega luksussedaane olid müüma hakanud ka mitu konkurenti.
Ruumikam kui tavakerega konkurendid
Esimese põlvkonna CLS oli sajandi esimese kümnendi üks ilusamaid autosid, teise põlvkonna auto jätkas samas stiilis, aga polnud enam samavõrd üllatav ning mõjub massiivsemana.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.