Mazda üllatab taas, pakkudes oma linnadžiibile CX60 uut, praeguses mõistes hiiglaslikku diiselmootorit. Kuidas saab värske tulija tuttavate tegijate Volvo XC60 ja Hyundai Santa Fe vastu?
Mazda käik on üllatav mitmes mõttes. Kuna euroliit on diisli kuulutanud kõikide hädade põhjuseks ja universaalseks kurjajuureks, lõpetasid paljud tootjad nende arendamise, tervet rida mudeleid ei saa diisliga juba praegu. Lisaks peatas Mazda Euroopas diislite müümise aastate eest. Nüüd siis ollakse tagasi lausa 3,3-liitrise reaskuuese mootoriga.
CX-60-le astub vastu juba vana tuttav, aga igal aastal väikeseid kohendusi läbiv Volvo XC60. Nagu noobelautolt ootakski, on Rootsi/Hiina linnadžiip ilus ja muudegi omaduste poolest tasemel. Kapoti all on kaheliitrine reasneljane mootor, millel on nagu Mazdalgi kümmekonna kilovatiga abiks elektriajam.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 8, aprill 2023
Kõik selle ajakirja lood