CB650R sai esimese tsiklina Honda leiutatud automaatsiduri, mis on sama geniaalne agregaat kui Honda mootorrataste automaatkäigukastki, aga selle vahega, et E-Clutch ei maksa ega kaalu palju, kuid teeb sõitmise samuti hulga lihtsamaks.
Honda jõuülekandeinsenerid pugistavad teiste mootorrattatootjate juures töötavate kolleegide tegemisi seirates kindlasti üleolevat naeru, sest Honda leiutised on konkurentide omadest ees lausa mitme ringiga.
Näiteks sai Honda mootorratta jaoks mõeldud topeltsidurautomaatkäigukastiga maha juba 14 aastat tagasi, samas kui konkurendid (BMW, KTM, Yamaha) hakkasid/hakkavad tsikli automaatkaste üksteise järel esitlema alles tänavu. Kusjuures Honda keerukas elektroonilismehaaniline leiutis töötas kohe algusest peale hästi ning nüüdseks töötab veelgi paremini.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 14, juuli 2024
Kõik selle ajakirja lood