Vähem pole rohkem. Aga vähe võib samas olla ka piisav. Kaks džiibihakatist – Hyundai Bayon ja Volkswagen T-Cross – tõestavad seda väga veenvalt.
Esmavajaduste rahuldamine ei kõla mingilgi moel ligitõmbava mõttena, eriti kui räägime näiteks riigi sotsiaalsüsteemist. Kuid džiibimaailmas näeb asi õnneks välja teisiti. Seal oskavad sageli juba ka odava otsa mudelid ostjale hinge pugeda. Jutt on kõige pisematest autodest, mida teoorias võiks nimetada linnadžiibiks, ehk näiteks Hyundai Bayonist ja Volkswagen T-Crossist.
Need on kõnealuste markide pisimad „kõrgeistmelised“, millel on argikasutuseks rohkelt vajalikke omadusi. Testis soovime ühtlasi välja selgitada, kas pisike üheliitrine turbomootor püsib ülesannete kõrgusel. Saksa minidžiibis käib sõit kõigest 95, Korea omas 100 hobujõuga. Tõsi, viimast pakutakse ka 1,2-liitrise vabalthingava mootoriga, mis teeb ainult 84 hj, kuid sellest ei piisa isegi esmavajaduste rahuldamiseks.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.