On üks asi vaadata, kuidas teatris või Zeffirelli esteetiliselt lõpuni lihvitud filmis inimesed nii armunud (nii armunud!) on, kuid teine asi on juba mainitud katkise mootorrattaga tüübile selgeks teha, et talle oleks lihtsalt tervislikum tütrele tulla mitte lähemale kui kaks kilomeetrit.
Seda enam, et mul on ka sõber, kellel on elus olnud mitu Alfa Romeot. Ühel hetkel ka tema lihtsalt enam ei suutnud.
![](https://geenius.ee/app/uploads/sites/4/2018/07/03d9bfdfcbe023630933bba6d6d9796f.jpg)
Elu kui kirgliku slaavi kaunitariga
Oma kogemust Alfade omamisel kirjeldas ta kui elu kirgliku mustasilmse slaavi kaunitariga. Kui kõik on hästi, siis on kõik nagu paradiisis. Või veelgi parem! Kui aga miski on kasvõi minimaalselt halvasti, siis on põrgu lahti – lendavad nõud, hävivad sõprussuhted ja materiaalsed väärtused! Kuni sa avastad, et ära on kulunud kogu su aeg, kõik su närvid ja mis seal salata – tõenäoliselt ka märkimisväärne osa, kui mitte enamus sinu rahalisest ressursist.
Eelnev oli üldiselt ka minu suhtumine kuni hetkeni, mil ma sain kõige “urrima” Alfa Stelvio rooli. See on 510-hobujõuline Quadrifoglio.
Pärast kõigest paaripäevast sõitmist ja mõningaid taustauuringuid olin ma aga sunnitud oma suhtumise ikka päris oluliselt ümber vaatama. Jah, ma teadsin, et Alfaga ongi tavaliselt hea sõita, kuid see, mis neljaharulise ristikheinalehega kaunistatud sinise raketi puhul ees ootas, oli lihtsalt v-a-p-u-s-t-a-v.