Uuendatud Lexus ES teeb mõndagi õigemini kui varasem mudel: on nutikam, erakordselt vaikne ja ökonoomne, aga endiselt ka hübriidajamiga, mis äkilisemat sõitu ei soosi.
Tavapärase keskea värskenduskuuri läbinud Lexus ES on peagi Eestis kohal ning pakub mõndagi põnevat. Mingit maailmarevolutsiooni oodata ei maksa, aga mõni tähelepanuväärne lisa on sel nüüd juures küll. Näiteks saab ES-ile tellida elektroonilised välispeeglid, millesarnaseid on varem nähtud näiteks Honda e-l, ning lisana on ka esituled nüüd kõrgtehnoloogilised nagu RX-il: teed ja ümbritsevat jälgivad kaamerad ning pöörlevate peeglite abil suunatakse valgusvihk just sinna, kuhu vaja.
Esitulede osavust ja tõhusust me proovida ei saanud, aga peeglikaamerad töötavad nagu vaja, ehkki nõuavad pisut harjumist. Tõsi, nende ekraanid sõitjateruumis mõjuvad otsekui järelpaigaldatud – eks vaadake pildilt.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
sest ES läks mudeliuuendusega veelgi paremaks. See on mugav, vaikne ja kvaliteetselt tehtud auto, aga mootor sobib juhile, kes armastab rahulikult kulgeda.
Lexus ES 300h Luxury
Hind | 61 500 eurot |
---|---|
Eestis müügil | 2021. aasta novembrist |
Mootor | R-4 + el.-mootor, 2487 cm³ |
Võimsus | 160 kW (218 hj) |
Pöördemoment | 221 Nm + 202 Nm |
Käigukast | variaator |
Tühimass | 1740 kg |
Telgede vahe | 2870 mm |
Pikkus/laius/kõrgus | 4975/1865/1445 mm |
Tippkiirus | 180 km/h |
Aeg 0–100 km/h | 8,9 s |
Kütusekulu | 5,2–5,8 l / 100 km (WLTP) |
Garantii | 3 aastat 100 000 km |
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 41, oktoober 2021
Kõik selle ajakirja lood