Proovisõidus uuenenud Lexus ES: rafineerituse tippklass, aga ühe erandiga

Väliselt on muudatusi vähe, aga pisut uuendati nii vedrustust kui ka pidurisüsteemi ja lisandus varustust. Fotod: Lexus
Geeniuse tellijale

Uuendatud Lexus ES teeb mõndagi õigemini kui varasem mudel: on nutikam, erakordselt vaikne ja ökonoomne, aga endiselt ka hübriidajamiga, mis äkilisemat sõitu ei soosi.

Tavapärase keskea värskenduskuuri läbinud Lexus ES on peagi Eestis kohal ning pakub mõndagi põnevat. Mingit maailmarevolutsiooni oodata ei maksa, aga mõni tähelepanuväärne lisa on sel nüüd juures küll. Näiteks saab ES-ile tellida elektroonilised välispeeglid, millesarnaseid on varem nähtud näiteks Honda e-l, ning lisana on ka esituled nüüd kõrgtehnoloogilised nagu RX-il: teed ja ümbritsevat jälgivad kaamerad ning pöörlevate peeglite abil suunatakse valgusvihk just sinna, kuhu vaja.

Esitulede osavust ja tõhusust me proovida ei saanud, aga peeglikaamerad töötavad nagu vaja, ehkki nõuavad pisut harjumist. Tõsi, nende ekraanid sõitjateruumis mõjuvad otsekui järelpaigaldatud – eks vaadake pildilt.

See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.

Logi sisse või vormista tellimus

Telli Geenius esimeseks kuuks soodushinnaga 1 €
  • Pärast esimest kuud jätkub tellimus
    täishinnaga (8.99 eurot).
  • Sooduspakkumist saad kasutada ühe korra.
Vali tellimuse tüüp
  • Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
  • Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.

Tellija andmed

Sellise registrikoodiga ettevõtet ei leitud
Sisesta korrektne e-maili aadress
Sisesta korrektne mobiiltelefoninumber
Paroolid ei kattu

Tellimiseks nõustuge veebilehe kasutustingimustega
Maksan pangakaardiga Logi sisse
Sisesta SMS'ga saabunud PIN-kood

Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.

sest ES läks mudeliuuendusega veelgi paremaks. See on mugav, vaikne ja kvaliteetselt tehtud auto, aga mootor sobib juhile, kes armastab rahulikult kulgeda.

Lexus ES 300h Luxury

Hind61 500 eurot
Eestis müügil2021. aasta novembrist
MootorR-4 + el.-mootor, 2487 cm³
Võimsus160 kW (218 hj)
Pöördemoment221 Nm + 202 Nm
Käigukastvariaator
Tühimass1740 kg
Telgede vahe2870 mm
Pikkus/laius/kõrgus4975/1865/1445 mm
Tippkiirus180 km/h
Aeg 0–100 km/h8,9 s
Kütusekulu5,2–5,8 l / 100 km (WLTP)
Garantii3 aastat 100 000 km

See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 41, oktoober 2021

Kõik selle ajakirja lood

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.