Elektriautod võivad olla ebamaiselt kiired ja nende võimsusnäitajad küündida neljakohaliseks, aga sõidukogemus jääb sageli kliiniliseks ja igavaks – pärast vägevat kiirendust on palju kilkamist, süda paha ja sisuliselt ongi kõik. Hyundai on selle vea lõpuks parandanud.
Uus Hyundai Ioniq 5 N on teinud midagi enneolematut ja pannud elektriauto käituma nii, nagu tegemist oleks eriti võimsa bensiinimootoriga sportliku luukpäraga, millel saab käike vahetada. Ka helitaust on soovi korral eriti käre. Tegime autoga põgusalt tutvust Hämeenlinnas asuval Ahvenisto ringrajal ja esmamulje põhjal võib öelda, et Korea insenerid on end taas ületanud.
Enne sõidumuljeid tooks välja mõned arvud: tippvõimsus on 650 hj ja pöördemoment 770 Nm (N Grin Boosti režiimis), 0–100 km/h kestab 3,4 sekundit ning tippkiirus on 260 km/h.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.