Suur, kandiline ja omapärane Ioniq 5 on viimasel paaril aastal elektriautomaailmas suuri tegusid teinud: pälvinud auhindu ning meiltki kõvasti kiita saanud. Pole siis imestada, et ka selle sedaankerega venna suhtes on ootused kõrged.
Ehkki need kaks näevad täiesti erinevad välja, jagatakse sama elektriautoplatvormi E-GMP ning põhiosas ka tehnikat. Üllatusena täielik disainimuutus siiski ei tule, sest imelist ideeautot Prophecy näidati ju juba ammu.
Õnneks jäi seeriamudel peaaegu samasuguseks: ilusaks, sportlikuks, eristuvaks ja väga voolujooneliseks. „6” õhutakistustegur on parimal juhul vaid 0,21, mis tähendab, et tegu on ühe aerodünaamilisema seeriaautoga maailmas.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 8, aprill 2023
Kõik selle ajakirja lood