Moodne maailm: Porsche Cayenne’i võimsaim versioon on pistikhübriid, mille roolis tunneb end koduselt ka kõige tagasihoidlikumate võimetega juht. Kuniks gaasi põhja ei löö või hinna peale ei mõtle …
Kevadel uuendatud Cayenne’i mudelivalik täienes ootuspäraselt pistikhübriididega. Kõik nende n-ö rohelised näitajad on eeskujulikud, kuid tähtsam on siiski see, mis teeb Porschest Porsche: võimsus, dünaamika, juhitavus.
Niisiis, uue rekord-Cayenne’i kapoti all jõmiseb neljaliitrine kahe turboga V-8, mis annab koos elektrimootoriga 544 kW ehk 739 hobujõudu ning 950 Nm. Arvud, millele võrdväärseid pakuvad väga vähesed autod. Tippversioon Turbo E-Hybrid tuleb müügile neil turgudel, kus regulatsioonidest tingitult Cayenne Turbo GT-d enam müüa ei tohi – muu hulgas Euroopa Liidus.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.