Renault Australi tippversioon püüab pilku Alcantara-rohke sõitjateruumi ning suurte rataste ja ekraanidega, aga popp tingeltangel paistab olevat osaliselt mõeldud paiguti rabedaks jäänud teostuse maskeerimiseks.
Ei saa salata, esmamulje Renault Australist jääb pigem hea, eriti tipmise varustuskomplektiga Iconic Esprit Alpine: jõletusuured 20-tollised rattad, kahevärviline kere, suured ekraanid ja käbe Google nende sees, osaliselt Alcantaraga kaetud istmed, rool ja armatuurlaud – väga tore! Aga 38 390 eurot on ka päris valus hind autoklassis, kus päris viisaka varustusega konkurendi saad 5000–7000 eurot odavamaltki.
Piisab Australiga paigalt võtta, kui esmamulje hakkab purunema kildudeks. Selline rehvimüra juba linnakiirusel? 235/45R20 rehvid aga ei saagi veereda hääletult. Kas see auto edasi ka liigub? Noh, natuke ju isegi liigub (0–100 km/h 9,7 s), aga kaassõitjate vihastamise vältimiseks peab juht kohanduma mootori ja variaatorkäigukasti eripäraga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 22, november 2023
Kõik selle ajakirja lood