Uus Honda Civic sõidab ainult ökonoomse hübriidajamiga, kuigi välimus sai sportlikum ning paranes ka juhitavus.
Honda on uue Civicu valmistamisega mänginud omamoodi peent mängu. Esimese hooga auto välimuses võrreldes eelmise mudeliga väga suuri erinevusi ei märkagi, rohkem süvenedes aga hargneb suurte ja põhjalike muudatuste jada. Esiteks, võta siis kinni, kas uue Civicu kohta öelda vanast harjumusest luukpära või hoopis viieukseline kupee?
Katusejoon langeb sel igal juhul sportliku hooga. Kuna nipet-näpet täiustati ka auto proportsioonide kallal, näiteks A-piilarit nihutati 50 millimeetrit tahapoole, mistõttu tundub Civicu kapott pikem, näib uus palju sihvakam kui vana. Sportlikku tunnetust annavad ka pikad tagatuled.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 16, august 2022
Kõik selle ajakirja lood