Ford Rangeri pikap on rikkalikult varustatud Wildtraki versiooninagi natuke veoautolik, kuid samas saab 53 900 euro eest endale korraga nii maastikuauto kui ka väikeveoki.
Ford Rangeri (ja selle sõsarmudeli Volkswagen Amaroki, mis mõlemad pärjati äsja aasta parimaks pikapiks) tipmine, V-6-mootoriga versioon tekitab kohe pärast starterinupu vajutamist selle mõnusa tunde, mida pakub vaid suhteliselt suur ja paljusilindriline jõuallikas – ei mingit neljasilindrilise pingutatud tärinat-värinat, vaid kapoti alt kostab muhe ja võimas, vahest isegi natuke liiga vaikseks summutatud sujuv müdin.
Amarokki ainult selle mootoriga vähemalt esialgu müüaksegi – erinevalt Fordist, millele pakutakse ka 2-liitrist R-4-turbodiislit 170 ja 205 hj seades. Suure mootoriga Ranger on saadaval vaid pika, neljaukselise ja viiekohalise kabiiniga erinevalt nõrgematest sugulastest, mille saab osta ka lühikese ja poolpika kabiiniga.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 23, detsember 2023
Kõik selle ajakirja lood