Järgmisel kevadel müügisaalidesse jõudev kolmanda põlvkonna HR-V erineb praegu pakutavast autost paari põhimõttelise omaduse poolest. Esiteks, nagu Jazz ja CR-V juba ette on näidanud, saab seda Euroopas ainult hübriidajamiga. Ajam pärinebki Jazzilt, ehkki on pisut võimsam. Teiseks näeb HR-V hoopis teistsugune välja ja kolmandaks on senisest palju ruumikam.
Ühe suurema plussina saabki välja tuua sõitjateruumi mahukuse ja üldplaanis ka praktilisuse. Nagu mitmel mudelil varem asub kütusepaak esiistmete all ja see annab rohkem võimalusi auto tagumise osa konstrueerimisel. Nii on HR-V reisijatele suisa hämmastavalt ruumikas – jalaruumi poolest kindlasti selle klassi tipp.
Pearuum sama avar pole, aga puudu seda ka ei jää. Lisaks on ikka olemas ka Honda nn maagilised istmed, mis tähendab, et istmepadja saab üles tõsta ja tekitada teise suure pakiruumi. Ilusa terviku rikub kahjuks väike tavapakiruum. See on sõltuvalt varustusest vaid 304–319-liitrine ehk jääb väikeauto tasemele.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 42, november 2021
Kõik selle ajakirja lood