Uus Range Rover näib suur ja kohmakas, kuid 530-hobujõuline V-8 muudab auto nii pööraseks, et juhikohal on raske jääda rahulikuks.
Ilmselt olete kuulnud väljendit „Teen seda selle pärast, et saan“. Uue Range Roveri võimsaim versioon on selle lause ehe kehastus. Selles autos on tohutult palju vastuolulisust, ent samas sobitub kõik kokku justkui parimasse kokteili, mida tahaks veel ja veel lonksata, kuigi mõistus ja südametunnistus karjuvad juba ammu, et aitab küll.
Toon mõne näite. Millal kohtasite viimati 2,5-tonnist sõiduautot, mis kiirendas „sajani“ 4,7 sekundiga? Millal juhtus teiega viimati nii, et tankisite Tallinnas bensiinipaagi täis ning pärast pooletunnist tiiru oli veerand paaki juba tühi? Või kui sageli võtate kojujõudmiseks ette tavapärasest kehvema kattega tee, sest tahaks proovida, kas ka sellel sõidab auto tõepoolest sama mugavalt kui siledal asfaltteel?
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 20, oktoober 2022
Kõik selle ajakirja lood