Mõni auto võiks rääkida õige mitu huvitavat lugu. See Morgan on ka taoline jutuvestja. Auto jõudis Rootsist Eestisse juba nõukogude aja lõpus 1990. aastal, kuigi uuena oli see müüdud USA-sse. Auto oli juba siis väga kehvas seisus ning esialgne plaan oli see restaureerida Koeru autoremonditehases.
Taastamistöödega tehtigi algust ning auto võeti algosadeks lahti, kuid riigikorra vahetumise järel hääbus ka Koeru autoremonditehase tegevus. Nii jäi Morgani projekt pooleli. Auto pakiti algosadena merekonteinerisse, kus see ootas oma õiget aega pea 30 aastat. Autoklassik alustas Morgani taastamist poolteist aastat tagasi. Eestisse jõudmise loost kehvem pole ka auto taassünd.
Autoklassiku töökotta jõudis see poolteist aastat tagasi merekonteineris, kuhu Koeru Autoremonditehase töömehed olid vana Morgani omal ajal pakkinud. „Britt“ oli algosadeks lahti võetud ning enne kui mingisuguse taastamistööga pihta sai alata, tuli selgeks teha, mis osad on olemas ja mis puudu.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 11, juuni 2022
Kõik selle ajakirja lood