Suur rahaline kasusaamine ja vanatehnika taastamine reeglina käsikäes ei käi, sest restaureerimine kui väga ajamahukas töö on lihtsalt liiga kallis selleks, et näiteks omal ajal masstoodanguna sotsialistlikus Ungaris valmistatud mootorratas võiks kuidagi osutuda äriprojektiks.
Fotodel kiiskava 1971. aasta Pannonia T5 taastamise taga ongi mitte äri, vaid hoopis eluaegne sõprus, mis jäi naljaga pooleks öeldes alles ka siis, kui üks osapool päevinäinud Pannonia 1990-ndate keskpaiku teisele müüs. Paar aastat tagasi lahkus aga mootorratta sõbrale müünu enneaegselt siitilmast ning hoidmaks eredana mälestust kallist inimesest, võetigi ette Pannonia taastamine uueväärsesse hiilgusse.
Varuosade jaht
„Tegelikult oli omanik juba osa töödega alustanud ning varuosadena oli praktiliselt teine tsikkel kõrvale ostetud. Mingil hetkel jäi töö soiku, kuid sõbra lahkumine andis kinnisidee, et nüüd on vaja viia ettevõtmine lõpuni. Nii ta pöörduski meie poole, et me selle töö ära teeksime,” selgitab mootorratta taastanud Motoremi juht Meelis Palm.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 2, jaanuar 2024
Kõik selle ajakirja lood