Korralik soe aluspesu on iseenesestmõistetav ja siin pikemalt ei peatuks. Olenevalt rahakoti paksusest saab korraliku alumise kihi nii motopoest kui ka matkatarvete kauplusest. Oluline on kindlasti ka seal öelda, mis otstarbeks pesu vaja läheb. Tõenäoliselt on hingavuse ja muude omaduste puhul vahe, kas rassid 20-kilogrammise seljakotiga mägedes või istud tsikli seljas.
Eeldame, et igal mõistlikul tsikliomanikul on olemas ka korralik ja turvaline sõiduriietus, mis tavalise ilmaga kenasti sobib, võib-olla kannatab isegi väikest vihma ja tuult. Sellest aga ei tarvitse Eesti oludes piisata. Mugavust saab aga suurendada soojendatava riietusega. Kui traditsiooniline motoriietus – ükskõik kui soe või tuulekindel see parajasti on – aitab säilitada vaid kehasoojust, siis elekter toodab soojust lisaks.
Küttega võib olla ainult aluskiht
Kas elektriseeritud riided on aga n-ö päris asi või lihtsalt üks ülehinnatud tehnoloogiline vidin? Küsisime seda Mikk Lepikult Motodepoost, mis müütab Macna elektriküttega rõivaid sokkidest kinnasteni.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 5, märts 2024
Kõik selle ajakirja lood