Sportauto, isegi superauto võimekusega neljaukseline, mis näeb välja nagu tavaline Audi A6 – just see on olnud Audi RS 6 edu võti juba 2002. aastast saadik. Sageli kipuvad RS 6-d olema ka universaalkerega, mis tekitab sõiduki kiiruslikkusega kõrvutades eriti ootamatu kontrasti.
Algusest peale on kõiki „err-ess-kuusi” iseloomustanud vähemalt kaheksa silindrit, kaks turbot, neli vedavat ratast ja kaks ovaalset (ning jämedat) summutiotsa. Kuigi väliselt reeglina pigem tagasihoidlikud, on kõik põlvkonnad ka nn laia kerega, mis teeb tähelepanelikele kaasliiklejatele kohe selgeks, millega tegu.
Kui uusim RS 6 Avant GT tundub oma 463 kilovatiga hirmutavalt võimas, siis tegelikult pakkus ka päris esimene RS 6 juba 331 kW. Aastatega tuli võimsust ja põnevat tehnoloogiat pardale juurde, kuid suurenes ka tiraaž – kõige haruldasemaks on seni jäänud siiski esimese põlve mudel. Uusimat erimudelit Audi RS 6 Avant GT tehakse aga vaid 660 – osta saab seda selle aasta teisest kvartalist.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.