Seekordses Autoleht Ekstra edetabelis pöörasime pilgu hääbuvasse automaailma, kus silindreid on palju, kapoti all olevad hobused on tõesti veel metsikud ning enamasti teevad ka valju häält. Siiski kõik pole veel sugugi kadunud, sest erilisi ja toredaid autosid müüakse veel küll. Tõsi, need ajad on jäädavalt möödas, kus enam-vähem iga mark pakkus oma sportkupeed või isegi mitut ning GTI-de võrdlustesti oleks võinud kokku korjata kas või kakskümmend autot.
Põhjuseid, miks nii on läinud, teame me kõik, ja üks nende tulemus on muu hulgas see, et tõeliselt lahedad autod kipuvad olema väga kallid. Lamborghini, Ferrari, Rolls-Royce, Porsche – nende ühine nimetaja on eksklusiivsus. Autod, mis on kättesaadavad väga vähestele.
Õnneks leidub siiski veel erandeid ning seepärast tervitame tootjaid nagu Honda, Toyota ja Mazda, kes raskuste ja euroliidu kiusamise kiuste pakuvad veel väikeseid ning enam-vähem kättesaadavaid entusiasti silmi särama panevaid autosid.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr 15, september 2024
Kõik selle ajakirja lood