Autodesse investeerimine on libe teema. Investeerimisega kipub alati nii olema, aga autode puhul on tee eriti libe, sest keeruline on tõmmata piiri auto kui tarbeeseme ja auto kui investeerimisobjekti vahele. Seega ei ole tegemist siinkohal mingit pidi ametliku investeerimissoovitusega, vaid pigem ülevaade autodest, mida ise tahaks ja seejuures äkki ei häviks.
Reeglina ongi piir sedavõrd hägune, et tarbimine ja investeerimine lähevad omavahel segi ning ühega õigustatakse teist ning vastupidi. Tulemus? Kehv investeering (aga loodetavasti vähemalt hea auto ning tore sõidu- ja omamiskogemus).
Järgnevat pingerida koostades üritasime välja sõeluda võimalikult erinevaid autosid, mille hind aja jooksul tõuseb – või vähemasti ei lange. Nagu lähiminevikust teada, on paljud hobiautod järsult kallimaks läinud, kuid teatud mudelite puhul see protsess jätkub või alles algab. Me ei seadnud autode valmistamisajale piiri, kuid valikuprotsessi käigus kujunes sedasi, et valdavalt pääsesid nimekirja 1990–2015 toodetud autod. Vihje on ilmselt see, et neist vanemad autod on juba kalliks ära läinud …
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht Ekstra nr 13
Kõik selle ajakirja lood