Nii nagu paljud teisedki tootjad, on Nissan Euroopas valinud kiirekäigulise elektrile ülemineku. Mitte et see tegelikult kellegi vaba valik oleks, vaid muud ei jää üle, sest euroliit nõuab.
Igal juhul on härjal sarvist haaratud ning plaanitavad numbrid-näitajad avaldavad muljet: viis uut elektrifitseeritud autot sel aastal, järgmisel aastal kogu mudelivalik elektrifitseeritud ja sisepõlemismootorite arendamise lõpp, 2028. aastal uut tüüpi akud ja 2030. aastal plaanitakse müüa üksnes kas osaliselt või täielikult elektrilisi autosid. Kava täideviimiseks investeeritakse viie aasta jooksul 15,6 miljardit eurot …
Nissani stardipositsioon on hea, sest ühelt poolt on Leafi kujul olemas enamikust teistest tootjatest palju pikem elektriautokogemus ning lisaks ollakse liidus võimsat potentsiaali omava Renault’ga. Koostöö uusi vilju saavad ostjad juba proovida, sest hübriid-Renault’d on tükk aega müügil olnud ning elektriline Renault Mégane E-Tech, mille proovisõidu hiljuti avaldasime, jõuab samuti peagi müügisalongidesse.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 6, aprill 2022
Kõik selle ajakirja lood