Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Ilmselt ei uskunud ka BMW ise, et väikese auto kohta suhteliselt kallis 1. seeria osutub kohe esimese mudelipõlvkonnana väga menukaks: 2004. aasta sügisel esmaesitletud E8x-mudelkonna miljones auto valmis 2010. aasta aprillis.
Mis E8x, küsite? Kuna kereversioone oli neli, oli sama palju ka nende tähiseid – E87 oli 5-ukseline, E81 aga 3-ukseline luukpära; E82 tähistas kaheukselist kupeed ning E88 selle sarnast kabrioletti. Tolle sigrimigri asemel ongi tihti kombeks lühidalt öelda E8x- ehk „ee-kaheksakümmend-midagi”-seeria.
3-liitrine R-6-mootor
Kuna E8x jagas nii veermikku, mootoreid, vedrustust kui ka elektrisüsteemi arhitektuuri suurema, 3. seeria (E90) autodega, sai VW Golfi konkurendiks loodud väikekeskauto oma klassis tõelise haruldusena tagarattaveo ning 50 : 50 kaalujaotuse.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 4, veebruar 2024
Kõik selle ajakirja lood