Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kuigi esimese põlvkonna Sorento oli väga edukas – nõudlus oli vahepeal nii suur, et kliendid pidid seda ootama üle aasta ja lõpuks müüdi ligi 900 000 autot –, liikus turg pehmemate linnamaasturite suunas ning Sorentoga mindi sama teed.
Kadusid raamil kere, aeglustuskäik ja sõltuv tagavedrustus, kandekerega uus põlvkond sai mugavam ja ruumikam. Õnneks ka palju töökindlam, sest vana Sorento ei pidanud karmile kasutusele kuigi hästi vastu ja pealegi roostetas.
Ehkki keskmisele omanikule on uuem Sorento märksa parem, kahanes maastikuvõimekuse vähenemise kõrval märkimisväärselt ka veovõime ning need, kes otsisid autot haagiseveoks, pidid vaatama mujale. 3,5-tonnise asemel tohib see Sorento vedada 2,5- ja automaatkastiga vaid kahetonnist haagist.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 18, september 2024
Kõik selle ajakirja lood