Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Lexuse ja eriti Lexus LS-i 1990. aastate edulugu sai jätku 2000. aastal, mil turule toodi tippmudeli kolmas põlvkond. See meenutas küll mõne nurga alt Mercedese S-klassi, kuid nagu sakslased ise kommenteerisid, on parem teha täiuslik koopia kui kesine originaal.
Seejuures täiuslikkusele sai uus luksusauto lähemale, kui sakslased või ükskõik kes oodata oleks osanud. Jah, disaini kallal võib norida, kuid kõik objektiivsed näitajad tõstsid uue LS-i otsejoones maailma kõige paremate autode sekka.
Ainult üks versioon
Erinevalt mitmest rivaalist pakuti LS 430-id ühe teljevahega, aga see oli piisav, et tagada luksusklassile kohane ruumikus. Mootoriks oli 4,3-liitrine ülisujuva käiguga V-8, mis võimaldas 0–100 km/h kiirendada 6,7 sekundiga, õhkvedrustus tagas siidise sõidu ja võimaldas kasutada nii sportrežiimi kui ka tõsta kliirensit.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 1, jaanuar 2023
Kõik selle ajakirja lood