Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Lääne-Euroopas on Lexus marginaalne tegija, mida teatakse ju küll, aga ei osteta. Näiteks Saksamaal sõidab neid nii vähe, et mitte ükski mudel ei pääse isegi tehnoülevaatuste tabelitesse – usaldusväärset statistikat mõne auto põhjal ei tee.
See tähendab ka, et BMW X5-i, Mercedese GLE-sid, Audi Q7-id, Volvo XC90-id tuuakse pruugituna Eestisse suures koguses, aga kui tahta RX-i, piirneb valik uuena Eestisse müüdud ja mõne Rootsist toodud autoga. Ühelt poolt väljendub see kõrgel püsivas hinnas, teisalt on autode tausta lihtsam kontrollida.
Lisaks on RX-i eeliseks usaldusväärsus. Jah, Lexuse luksusdžiip on moodsat tehnikat ja varustust pungil täis, aga erinevalt eurorivaalidest ei pea kartma, et õhkvedrustus auto vastu maad laseb, diisli heitgaasipuhastussüsteem umbe läheb või nukkvõlliketti, mootoritihendeid ja/või veel midagi muud 150 000 kilomeetri juures või varemgi 5000 – 10 000 euro eest vahetada tuleb.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 7, aprill 2024
Kõik selle ajakirja lood