Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Kui mõne luksusauto – olgu või maasturi – hind kukub järelturul 5000 euro kanti või madalamalegi, siis on selge, et sellist autot ei saa osta uisapäisa. Kui Range Roverit (2002–2012) hästi valida, saab suurepärase sõiduki argisõitudeks või tulevaseks klassikaks – kas just 5000 euroga, kuid suhteliselt soodsalt kindlasti.
Tehaseindeksit L322 kandva Range Roveri elukaar sattus perioodi, mil Land Rover liikus ettevõttena ühe kontserni omandusest teise. Nimelt müüs BMW ettevõtte Fordile, mis tähendab, et välja töötati uus lipulaev BMW juhtimisel, aga turule jõudis Fordi egiidi all. Sestap toimusid uuendused Fordi kureerimisel, mis kokkuvõttes tõi palju muudatusi, mootoreid ja ka probleemikohti.
S-klass + Defender
Uudismudel positsioneeriti hinnalt ja omadusilt selgelt luksusklassi, uuendustena toodi turule nii kandekere kui ka sõltumatu õhkvedrustus. Debüüdi ajal kiitsid firmajuhid, et tegu on maailma võimekaima sõidukiga, kui võtta arvesse selle omadusi nii maanteel kui ka maastikul: sõidumugavuse ja viimistluse mõttes kannatas maanteesõit välja võrdluse S-klassiga, samas mudamülkas või kivihunnikus ei jäänud see maha Land Rover Defenderist.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 23, detsember 2023
Kõik selle ajakirja lood