Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Jah, räbalaid T4-sid saab soetada tuhande, kahe või kolmega, aga siis on tegu kaubikuversiooni ehk Transporteriga, mis sobiks oma elusügist veetma kuhugi sõjakoldesse. Kui rääkida autost, mis võiks omanikku veel aastaid teenida – olgu siis tarbe- või hobisõidukina –, tuleks letti lüüa pigem 5000 eurot. Sageli aga veel mitu korda rohkem …
T4 võlu võib esialgu olla raske mõista, sest tagamootoriliste T1, T2 ja T3 järel oli see 1990. aastal debüteerides Volkswageni esimene n-ö konventsionaalne väikebuss – eesmootoriga ja esiveoline. Seni oli 40 aastat tehtud tagamootorilisi bokserbussikesi.
Mootori ette kolimine polnud pelgalt trendikas, vaid ka praktiline, sest avas palju uusi võimalusi. Muutus disain, vedrustus ja mootorid, üllitada sai veelgi rohkem versioone ning – mis tarbesõiduki puhul peamine – ruumi oli rohkem: tehti ka pikendatud kerega versioon.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 7, aprill 2023
Kõik selle ajakirja lood