Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Pärast palju kiidetud 850 ja esimese põlvkonna V70 turbomudeleid oli 2001. aastal esitletud V70 T5 pettumus: liiga raske, liiga pehme, liiga aeglane. Õnneks ei piirdunud asi sellega, kaks aastat hiljem toodi välja juba hoopis teisest puust „R”.
BMW M5 ja AMG E-klassi konkurendiks mõeldud autot tutvustades tehti suuri sõnu ja ehkki võimsuse poolest see – ega ka sama tehnikaga väiksem vend S60 R – „sakslaste” vastu ei saanud, oli ikkagi tegu võimsaima ja kiireima Volvoga. Jätkati vana hea R-5-turbomootoriga, kuid nüüd oli selle töömaht juba 2,5 liitrit, millest võeti turbo abil välja ilusad ümmargused näitajad: 220 kW ehk 300 hj ning 400 Nm. Viieastmelise „automaadi” kõrval oli valikus ka kuueastmeline käsikast, nelikvedu kuulus komplekti alati.
Väliselt nagu tavaline V70
R-mudelite välimus oli petlikult tagasihoidlik ning kui agressiivsem esikaitseraud ja spetsiaalveljed tavaliste V70 omade vastu vahetada, ei jääks see ka asjatundjale silma. Tõsi, väikeseid vihjeid on palju, näiteks igale poole poetatud R-tähed, sinise põhjaga näidikud ning samas toonis kate klapikambrikaanel.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 7, aprill 2024
Kõik selle ajakirja lood