Teelõigule rajati keskpiire 2019. aasta sügisel. Enne ehitust küsiti ka valdade arvamust ja kuigi Kohila vald oli vastu, ei seganud see transpordiametil piirde rajamist.
Transpordiameti liiklusohtlike kohtade eksperdi Janno Vilbergi sõnul tugineti Skandinaavia maade kogemusele, kus põrkepiirdega eraldatud sõidusuundadega teelõigud on juba pikka aega kasutusel olnud ja oma kasulikkust liiklusohutuse parandamisel tõestanud.
2020. aastal on koostatud liiklustehniline vaatlusuuring, mis keskendus sõidukiiruse ja sõidukite vahelise kauguse uurimisele, kuid kahjuks ei õnnestunud adekvaatselt võrrelda “enne ja pärast” olukorda. 2019-2020 koostati ka küsitlusuuring, kus võrreldi hoiakuid enne ja pärast ning tulemus oli pigem kriitiline nii kergliiklejate kui autojuhtide poolt.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.