Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Land Cruiser 120 nautis kunagi edu, mis tundub tagantjärele vaadates täiesti arusaamatu. Suur, kallis ning ka päriselt metsa ja põllule sobiv džiip troonis pikalt päris müügiedetabelite tipus ning suurte maastikuautode turust oli enamik just Toyota käes.
Kõigi nende tuhandete ostjate õnneks said nad ka hea auto. Land Cruiser hoidis ja hoiab siiani hinda väga hästi ning peab ka vastu, nagu ühelt karmiks kasutuseks mõeldud Toyotalt ootaks. Mitte et see täiesti probleemitu oleks. Land Cruiseril oli küljes paar vastikut nn algusaja haigust ning praegu teevad oma töö suur läbisõit ja kõrge iga – lõpuks kulub ka Land Cruiser. Hoitud ja korras auto teenib siiski suuremate probleemideta veel kaua.
Mugav ja mahukas
Selle põlvkonna Land Cruiser muutus disainilt edevamaks ning seda püütigi müüa rohkem kui luksusdžiipi – seega on ka siseruum esinduslik, paremate materjalidega ning rohkema varustusega kui eelkäijal. Päriselt džiibilikkust siiski ära ei peidetud: nii turritab keskkonsoolil veoskeemi valida lubav kang ning A- ja B-piilarite küljes on kinnihoidmiseks käepidemed. Mõistagi on Land Cruiser ikka pärisdžiibile kohaselt tugeval raamil, mitte kandekerega.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.