“Kolm kuud organiseerisime kallurveo osakonda ja viis juhtigi oli välja valitud, kellest enamik istus mitu nädalat kodus, oodates, et saaks tööd alustada”, lausub Flameko Transpordi juht Raul Kirt. „Selleks kulus palju aega ja raha. 12. aprillil olime valmis pihta hakkama.“
„Volvo Estoniaga oli meil kokkulepe, et ostame aprillis kaks kahe aasta vanust kallurit ning broneerime järgmised neli, millest kaks pidi saabuma jaanipäeva paiku. Kokkuleppe järgi pidi Volvo Estonia andma meile kallurid üle ilma ühegi veata. Seda ootasime paar nädalat, sest Volvo esindus lubas parandada veokitel kõik vead, teha hoolduse ning ka tehnoülevaatuse,“ räägib Kirt.
Lubati veatuid autosid, aga reaalsus oli midagi muud
Ametlikus margiesinduses Kirti oodanud esimene kirsipunane Volvo FMX 410 oli aga kõike muud kui veatu ja töövalmis kallurauto. „Rool on pool pööret viltu, aga mitte keegi ei saanud Volvo Estonias sellest aru? Kallurkasti hüdraulikapaak lekib, massilüliti on pooleks, kabiin seest ääretult s*tane ja kast auto küljest ära kukkumas, aga sellestki ei saanud keegi aru?“ keeb Kirt vihast, kirjeldades firma uut töövahendit.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 17, aprill 2021
Kõik selle ajakirja lood