Parem hilja kui mitte kunagi. Neli aastat pärast kontsernikaaslast Polot saab Fabia alles nüüd MQB-A0-modulaarplatvormile. Seega pole neljanda põlve Fabial eelkäijaga suurt midagi ühist ning ootused on kõrged. Arvudes väljendades tähendab see 4,11-meetrist pikkust, millega Fabia polegi teab kui palju väiksem kui näiteks Volkswagen Golf. Ja selle testi rivaalidest (Hyundai i20 ja Renault Clio) on väike tšehh vastavalt kuue ja seitsme sentimeetri võrra pikem. See ei saa tähendada küll mäekõrgust erinevust, küll aga soovime testis selgeks teha, kas erinevus jääb ainult paberile või mitte.
Hyundai i20 on praeguseks turul olnud napilt aasta. Ja sellesse autosse tuleks suhtuda vägagi tõsiselt, sest erinevates testides on i20 seljatanud vägagi nimekaid rivaale, Mazda 2 ja Opel Corsa kaasa arvatud. Ning, üllatus-üllatus, Volkswagen Polostki on see korealane saanud jagu!
Kolmas ja selle testi vanim mudel on Renault Clio, mille viies generatsioon jõudis turule juba 2019. aastal. Renault’lgi on ette näidata sisukas CV, sest aastate jooksul on see võrdlustes võitnud nii Mazda 2 kui ka Peugeot 208-t.
Aga kuidas tagaistmel?
Väikeautode probleemid paljastuvad tavaliselt tagaistmel. Kuidas selle trioga on? Sageli kasutatav fraas „suuremat autot tegelikult polegi vaja“ tähendab ruumikuse mõttes seda, et ka neljakesi pardal ei tunne sõitjad end nagu puuri pressituna. Sama kehtib käesoleva kolmiku kohta, kuigi teatud erinevustega.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 43, november 2021
Kõik selle ajakirja lood