Uus E-Transit sarnaneb nii väljast kui ka seest diisel-Transitiga, kuid sõidab väga sujuvalt ja ka kaubaruum on suur.
Alles märtsis tootmisse läinud Ford E-Transit pakub mõndagi uut, mida kahetonnise kandevõimega elektrikaubikute segmendis veel polnud. Esmalt hakkavad silma Fordi võimsad elektrimootorid, mis kilovattide poolest jätavad põhilised Euroopa rivaalid kaugele selja taha. Nn lahjem E-Transit teeb 135 kW, võimsam suisa 198 kW. Näiteks Eestiski müüdavad Volkswagen e-Crafter ja Citroën e-Jumper pakuvad vastu 100 ja 96 kW.
Aku mahutavuse ja sõiduulatuse poolest kuulub E-Transit samuti parimate sekka. Auto on varustatud 68 kWh liitiumioonakuga, mis lubab ühe laadimisega sõita kuni 317 kilomeetrit. E-Crafter jääb 36 kWh akuga kaugele maha (sõiduulatus 173 km NEDC, mitte WLTP), Citroëni odavamale elektrikaubikule pakutakse 50 kWh, kallimale aga suisa 75 kWh akut, millega „prantslane“ sõidab Fordist isegi kaugemale – 330 kilomeetrit.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, mai 2022
Kõik selle ajakirja lood