Toyota C-HR oli hea auto varemgi, kuid uue põlvkonnaga parandati mõnigi puudus ning boonusena saab seda pistikhübriidina.
Eelmise põlvkonna C-HR-iga tegi Toyota otsustava pöörde, alustades nii disainilt kui ka sõiduomadustelt põnevamate autode tegemist. Kui mäletate, lubati toona, et „No more boring cars” – aitab igavatest autodest! Mitte et see iga mudeli puhul nii oleks läinud, kuid C-HR tõi margi juurde kõige rohkem uusi, Toyotaga seni mitte sõitnud kliente ning kindlasti on teisedki Toyotad paremad kui varem.
Dünaamilisem kui varem
Uue põlvkonna peamine uudis on pistikhübriidi lisandumine valikusse. See sõidab elektrilisena kuni 66 kilomeetrit ehk praeguses mõistes piisavalt – rohkem kui paljud vanemad konkurendid, aga Mercedese enam kui 100 kilomeetrile siiski lähedale ei pääse. Lisaks pakutakse juba mitmel mudelil näidatud 1,8- ja 2-liitrise sisepõlemismootoriga uue põlvkonna hübriidajamit.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 18, september 2023
Kõik selle ajakirja lood