Kuidas suurendada diiselkütuse külmakindlust?

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Eesti seadusandluse kohaselt peab talvisel perioodil vastama müüdav diislikütus A1 klassile ehk nõutud külmakindlusele vähemalt -26°C. Mitmed tanklaketid kinnitavad, et nende kütus vastab isegi kõrgematele standarditele.

Talv kavatseb enne lõppu veel korralikult hambaid näidata ja, et eriti kindel olla, siis võib soovitada külmakindla lisandi kasutamist diiselkütuse puhul. Kahju see autole kindlasti ei tee, pigem parandab lisaks külmakaitsele ka muid kütuse omadusi ning parandab voolavust.

Diiselkütuse lisand sobib kõikidele diiselmootoritele olenemata kübemefiltri olemasolust.

Kõige paremini toimib kui seda lisada kütusepaaki enne kütuse hangumise ohtu, näiteks soojemas parkimismajas või soodsama ilmaga. Lisand sobib kõikidele tavakasutuses olevatele diislitele ja biodiislitele.

Oluline on teada, et kui kütus on juba hangunud, siis see lisand ei probleemi lahendada ei aita.

Eriti abiks võib see lisand olla ülemineku perioodidel, kui hooaeg muutub. Näiteks tanklastes on juba soojema ilma kütus aga ootamatul tuleb külmalaine.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.