Jaguar XJ’i ei tõuka troonilt ükski maastur

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Jaguari peadisainer Ian Callum kinnitas, et XJ luksussedaan jääb kindlasti margi tippmudeliks, isegi kui lisatakse uus suur linnamaastur.

Autocar vahendas vestlust Jaguari disaineri Ian Callumiga, kus ta kinnitas, et automargi juhtkonnas on jõutud konsensusele XJ  seeria sedaani jäämises tippmudeliks. Kuigi Jaguar plaanib lisada mudelivalikusse ka suurema linnamaasturi, ei plaanita teha sellest autotootja kalleimat mudelit.

Kuigi kindlad plaanid potentsiaalse suure linnamaasturi kohta, mis asetseks F-Pace ja E-Pace mudelitest kõrgemal, puuduvad, on tõenäosus sellise mudeli osas väga suur.

Callumi sõnul jätkab Jaguar maasturite segmendis, rõhudes alati pigem sõiduelamusele ja sportlikkusele. Üks peamine XJ luksussedaani populaarsuse põhjusi on just eripärasus. Kupeeliku disainiga sõiduk torkab rohkem silma kui Saksamaalt pärit rivaalid ja on väga hinnatud ka oma sõiduelamuste poolest.

“Sedaan mudelivaliku lipulaevana on palju keerukam ja nõudlikum, kui seda oleks linnamaastur,” sõnas Callum. “On ainult üks bränd, kes võib hoida maasturit tippmudelina ja see on Land Rover”.

Callum kinnitas, et praegune XJ sedaan oli talle isiklikult väga tähtis ning ta leiab, et see on Jaguari, kui automargi, üks alustalasid. “XJ on siin, et jääda ja näidata mis on Jaguari puhul kõige tähtsam,” lisas Callum.

Hiljuti sai XJ luksussedaan ka uuendusekuuri ning ajaloo võimsaima mudeli XJR575. Loe mudeli kohta täpsemalt siit.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal reedel

Telli Autogeeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal reedel uudiskirja, kuhu on valitud Autogeeniuse nädala parimad lood, mida saad nädalavahetusel rahulikult lugeda.