Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Audi 100 (tähis C4) nägi välja palju moodsam, suurem ja esinduslikum kui eelkäija, nn sigarikerega 100 (C3), aga tegelikult baseerus samal platvormil ja pruukis suuresti sama tehnikat. Kapoti all tehti siiski üks suur muudatus: lisandus 2,8-liitrine V-6 ja veidi hiljem selle väiksem vend, 2,6-liitrine.
Üle võeti kõik eelmise mudeli trumbid ja arendati neid veel edasi. See tähendab, et 100 on ruumikas, vaikne, mugav ja kvaliteetne auto, aga näiteks juhitavuse poolest pole sellest BMW 5. seeriale endiselt vastast, eriti kui tegu on suurema ja raskema mootoriga eksemplariga. Märksõnaks on alajuhitavus, sest mootor asub täielikult esiratastest eespool.
Kehva tagasisidega on ka roolisüsteem. Nelikveolised quattrod sõidavad veidi paremini, sest neil on sõltumatu tagavedrustus. Talvel on quattro muidugi ekstra klassist, sest Torseni keskdiferentsiaal jagab veojõu tavaliselt võrdselt sildade vahel, aga suunab vajadusel veojõust kuni 70% esi- või tagaratastele, lisaks saab nupust lukustada tagadiferentsiaali.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 21, november 2024
Kõik selle ajakirja lood