Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Mercedes-Benzi jälgedes tõi 1999. aastal luksusliku džiibi turule ka BMW. End sõidunaudingu, juhitavuse ja sportlikkusega reklaamiva margi kohta oli see samm mõneti üllatav ja tekitas palju vastukaja. Ent auto osutus paremaks kui konkurentidel ning pakkus selles klassis enneolematult häid sõiduomadusi, nii kiideti X5 peagi üsnagi ühehäälselt heaks.
Auto tausta uurides jõuab kiiresti omanike kommentaarideni, mis räägivad aastast aastasse tuhandete eurodeni ulatuvatest remondikuludest. Vahet pole, kas need kommentaarid pärinevad Eestist, Saksamaalt või Ameerikast: tegemist on vana luksusautoga, mille suurepärasus saavutati oma aja kohta eesrindliku ja keeruka tehnoloogiaga, aga mis on nüüdseks tihtipeale väsinud ja seda on kallis remontida.
Nii liiguvad järelturu madalamas hinnaklassis autod, mida jõudumööda parandatakse; kui jaks otsa saab, müüakse edasi, seejärel võib-olla ei raatsita üldse remontida, auto vahetab taas omanikku jne. X5 soovides tasub olla eriti tähelepanelik ning osta ainult siis, kui on päris selge, mida väljavalitud eksemplar endast kujutab.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.