Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Chevrolet tegi Camaroga veidra käigu, jättes tuntud ja pika ajalooga mudeli tootmise 2002. aastal katki. Oli selleks siis põhirivaali Ford Mustangi edu või uued tuuled ettevõttes, kuid seitse aastat hiljem toodi Camaro tagasi: ajakohase tehnika, aga retroliku disainiga, mille kombinatsioon meeldis ostjatele väga.
Esimestel aastatel ületas nõudlus ootusi nii palju, et tehas ei suutnud autosid vajalikul hulgal toota, järelturul müüdi Camarot kallimalt, kui see uuena maksis, ning Euroopasse polnud jaksu neid autosid üldse saata. Läks kaks aastat, enne kui see siin müügile tuli.
Hästi iseloomustab Chevy muskelauto edu fakt, mis neil endal meele ilmselt eriti heaks teeb: Camaro oli isegi populaarsem kui Mustang. Pisut üldistades ja ümardades: kui Forde müüdi aastas 65 000 – 75 000, siis Chevrolet’sid üle 80 000.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.