Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
Chevrolet tegi Camaroga veidra käigu, jättes tuntud ja pika ajalooga mudeli tootmise 2002. aastal katki. Oli selleks siis põhirivaali Ford Mustangi edu või uued tuuled ettevõttes, kuid seitse aastat hiljem toodi Camaro tagasi: ajakohase tehnika, aga retroliku disainiga, mille kombinatsioon meeldis ostjatele väga.
Esimestel aastatel ületas nõudlus ootusi nii palju, et tehas ei suutnud autosid vajalikul hulgal toota, järelturul müüdi Camarot kallimalt, kui see uuena maksis, ning Euroopasse polnud jaksu neid autosid üldse saata. Läks kaks aastat, enne kui see siin müügile tuli.
Hästi iseloomustab Chevy muskelauto edu fakt, mis neil endal meele ilmselt eriti heaks teeb: Camaro oli isegi populaarsem kui Mustang. Pisut üldistades ja ümardades: kui Forde müüdi aastas 65 000 – 75 000, siis Chevrolet’sid üle 80 000.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus hinnaga 1 € kuu:
Tutvumishind!
Geeniuse tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
8.99 € 1 € / kuu
Maksad esimesel kuul 1 €. Prooviperioodi järel jätkub tellimus hinnaga 8,99 € kuus. Soodushinnaga pakkumist saad kasutada ühe korra. See on automaatselt pikenev püsitellimus, mille saad igal ajal tühistada. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist enda e-postkastist, kas oled varem saanud Geeniuse aadressilt automaatkirja varasema tellimuse aktiveerimise kohta. Juhul kui kasutad tellimuse vormistamiseks mobiilimakset, lisandub hinnale 0,32€ teenustasu.
Tellimus ei sisalda tehnoloogiaprofessionaalidele suunatud DigiPRO ega investeerimisportaali Rikas Geenius artikleid. PRO tellimiseks klõpsa siia.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 10, juuni 2024
Kõik selle ajakirja lood