Rubriiki toetab
- *Sissemakse 0 eurot ja kaskot pole vaja
- 300-15 000 eurot
- Tutvu pakkumisega auto24.ee
E-klassi Mercedes-Benz on üks mitmenäolisemaid autosid turul. Mootorite, kerekujude ja varustuse nimekiri on muljet avaldavalt pikk ning seetõttu sõidutab see ühtmoodi edukalt nii lapsi kooli kui ka VIP-e õhtusöögile. Omas elemendis on E-klass ka tavalise taksona või AMG versioonina ringrajal tippaegu püüdes. Seejuures on W212 kerega E-klass moodsal ajal kõige lähedasem sellele, mida autonostalgikud nimetavad Langzeitauto’ks ehk kauakestvaks ja vastupidavaks autoks.
Samas on neljanda põlvkonna autos ohtralt elektroonikat ning spetsiaalsete oskuste ja arvutita ei ole remont tihti võimalik. Kuid elektroonikaprobleeme on üllatavalt vähe isegi ülisuure läbisõiduga autodel ning mäekõrguselt paranenud on ka roostekindlus.
Kvaliteetne ja esinduslik
E-klassi kerevariantide, varustusklasside ning tehnika kombinatsioone on kaugelt liiga palju, et neid ülevaateloos kajastada. Klassikaline sedaankere (W212) ja universaalkere (S212) on kõige tavalisemad, kuid olemas on ka kupee ja kabriolett, mis põhinevad tegelikult hoopis C-klassil.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Autoleht nr 8, aprill 2022
Kõik selle ajakirja lood